niedziela, 8 marca 2015

001. Wstęp

"Nie powinno się skracać włosów, gdyż strzyżone rosną do wewnątrz głowy i przeszkadzają w pracy mózgu"


Większość z nas w pewnym wieku swojego życia zaczęło niebezpieczne eksperymentowanie z włosami. Farbowanie, cieniowanie, prostowanie, tapirowanie, skręcanie, rozjaśnianie, przyciemnianie oraz mnóstwo innych, inwazyjnych zabiegów. Ja? Ja nie byłam inna. Od prostownicy, po farby i domowe rozjaśnianie włosów, przez mój największy kataklizm życiowy - serum prostujące włosy got2be, po ktorym dwunastocentymetrowa kitka nagle wyszczuplała o połowę, zatykając przy tym wannę.

Tak, zdecydowanie my kobiety (a również i czasami mężczyźni) lubimy igrać z ogniem. Jednak, co zrobić gdy pewnego dnia spojrzymy w lustro i zrozumiemy jak bardzo niszczyłyśmy coś, co powinno być naszą dumą? O tym właśnie będzie ten blog. Znajdziecie tu recenzje produktów, wyniki moich eksperymentów  dotyczących zapuszczania, pielęgnacji i ogólnego dbania o włosy, a także ciekawostki na temat ogólnego pojęcia dbania o siebie. I w kwestii sportu i ciała.


Zapraszam do czytania mojego bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz