wtorek, 17 marca 2015

Recenzja: Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu





"Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.Nie zawiera PEG i parabenów.Maska zawiera ekstrakty z:
- Drożdże piwne (Yeast Extract) – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
- Sok brzozowy (Betula Alba Juice)  wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu
- Oman wielki (Inula Helenium Extract) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
- Mącznica lekarska ( Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - znakomity naturalny antyseptyk
- Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
oraz oleje z zimnego tłoczenia:
- Olej z kiełków pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.
- Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
- Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica Cone Oil) – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów
- Olej z owoców dzikiej róży ( Rosa canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy"
Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetear




Maskę kupiłam na przełomie listopada/grudnia 2014 skuszona pozytywnymi recenzjami w sferze wlosomaniaczek. Produkt ma cudowny skład, nie obciąża włosów nie powoduje szybszego przetłuszczania się skalpu oraz cudownie pachnie. Ciasteczkami! 

Maseczkę kupiłam za 16.20 zł w Warszawskim zielarskim sklepie. Opakowanie estetycznie, wpadło mi w oko jak tylko weszłam go sklepu. Najbardziej jednak moją uwagę przyciągnął opis: Wspomaga wzrost włosów! Tak, tego właśnie było mi trzeba. 
Maska delikatnie nabłyszcza włosy, nie matowi - niezależnie od tego czy trzymałam ją na głowie pięć, czy czterdzieści minut. Włosy dodatkowo wydawały się sypkie i mięciutkie. Zmywa się bez najmniejszych problemów. Niestety, ku mojemu zawodu - porostu nie przyspieszyła. 
Mimo rewelacyjnego składu i zapachu, nie kupię więcej tej maski. Powód? Wydajność. Jej wodnista konsystencja sprawiła, że starczyło mi odżywki na siedem razy! Biorąc pod uwagę cenę, jej skandalicznie nie ekonomiczna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz